Å lykkes med media

kr 379

Mina Gerhardsen

Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer?

I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid.

Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes også gode råd for dette.

Forfatter Mina Gerhardsen har jobbet både som journalist og informasjonsrådgiver og har vært intervjuet utallige ganger. Hun viser gjennom eksempler, strategier og huskelister hvordan din sak kan bli kjent. Er du tillitsvalgt eller politisk engasjert, arbeider for en organisasjon eller innen media og kommunikasjon så er dette boka for deg.

 

Omtale

«Forfatteren, journalisten og informasjonsrådgiveren Mina Gerhardsen, har skrevet en virkelig god håndbok for alle som vil «komme på trykk». For alle som vil sette agendaen og lykkes med mediearbeid. […] Å lykkes med media kan fort bli et svært viktig hjelpemiddel for å bidra til å sette den agendaen du ønsker. Mina Gerhardsen har skrevet en lettlest og engasjerende bok om hva som skal til for at du lykkes. Boken nærmest «renner over» av tips og råd på det operative, taktiske og strategiske plan.» Hans-Petter Nygard-Hansen, hanspetter.info

«Mina Gerhardsen har skrevet ei bok som antagelig vil bli mye brukt også blant tillitsvalgte i fagbevegelsen. Nytteverdien er åpenbart stor.» Jan-Erik Østlie, frifagbevegelse.no

Fakta

ISBN

9788282260817

Innbinding

Heftet

Utgivelsesår:

2019

Go to Top